Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zaterdag

Verder gaan.





Voor alles is een eerste keer?
Het vorige bericht heb ik zojuist tijdelijk verwijderd, oftewel teruggeplaatst als concept en wel omdat het aanvoelde als een blokkade!
En op zich heeft/had het bericht inderdaad alles met 'geblokkeerd' zijn te maken, maar ik wil verder...
Je hart kunnen luchten is een goede zaak, maar het is wel belangrijk dat je het bij de 'juiste' doet.
Gelukkig kwam het bij de juiste terecht en dat voelde goed.
Op Spijkerbed laat ik het gewoon staan, maar hier vind ik het niet meer passen.

Wellicht dat ik het over een tijdje gewoon weer terug plaats  op dezelfde datum.
Er moet gewerkt worden aan betere berichten.
Betere berichten voor mijzelf!
Toch schrijf ik dit bericht met een glimlach.
Ik heb in feite zojuist de biecht afgenomen...bij mezelf.
Met humor naar je eigen 'gestuntel' kunnen kijken is misschien wel het belangrijkste wat er is om met goede moed de draad weer op te pikken.







En je ziet het...
Mijn 'pen' is gelijk weer in het Licht!


( Bedankt Margreet!)

Vorige bericht teruggeplaatst en inderdaad;
De schaamte voorbij!

5 opmerkingen:

  1. Je hart luchten op het WWW is toch wel een beetje griezelig? Vind ikzelf wel tenminste.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als het betrekking heeft op anderen zal ik het ook zeker niet doen! Zoiets is eerlijker af te handelen in de persoonlijke sfeer. Als het om mijn eigen 'gevoelens' gaat doe ik het zo nu en dan wel. Een beetje m'n hoofd erbij houden hoe ik het doe, dat wel.
      Meestal doe ik het vooral bij dingen waarvan ik 'weet'of vermoed dat er meerdere mensen mee zitten. De enige vervelende ervaring was ooit op mijn Spijkerbed wat reactie betreft. Toch geen spijt van, ik heb ervan geleerd! Onder andere dat het verstandig kan zijn de reacties eerst zelf te lezen voordat je ze plaatst. Ook om te voorkomen dat er mensen bezig gaan met het beledigen of bevechten van andere bezoekers. Enne, je hebt wel gelijk, soms is het een beetje griezelig.. ;-)

      Verwijderen
  2. De biecht bij jezelf afnemen, over griezelig gesproken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jakkes A, nu reageer je wel erg eng. Gewoon griezelig eigenlijk! Hahaha.
      Je maakt m'n weekend weer helemaal goed. ;-)

      Verwijderen

walterkas811@gmail.com