Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





donderdag

Zie je wat je wilt zien?


Deze afbeelding heb ik zeer recent gemaakt, eigenlijk een van de eerste dagen dat ik weer wat lichtheid voelde..




Onderin de zwarte wolken, daaruit een lichtstraal..
Ineens zag ik de grijze mensfiguur, rechts bovenin.
Meegenomen door de lichtstraal, de vrijheid en het licht tegemoet.
Op de dag gemaakt dat ik mij ook daadwerkelijk zo voelde.
Toeval, dat begrijp je natuurlijk wel!



5 opmerkingen:

  1. Goh, hier stokt mijn adem even, niet alleen door de schitterende plaat, maar ook door de erachter liggende betekenis! Ik hoop dat jij je vanaf nu wat lichter voelen zal lieve Walter...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toeval is dat wat je toe valt.
    Een prachtfoto!

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com