Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





woensdag

Een leeg hoofd.




Werk in wording.



De enige manier waarop ik lekker kan schilderen is...met een leeg hoofd.
Zou dat de oplossing voor alles kunnen zijn?
De dingen tegemoet gaan met een 'leeg hoofd', dat wil zeggen, je laten leiden door wat er op je pad komt, zonder alles op voorhand in te willen vullen?
Ik hoop mij te laten leiden door wat komt, na de eerste opzet van dit werk...





6 opmerkingen:

  1. Ik weet niet of het voor alles de oplossing is. Maar ik weet wel dat als je echt een leeg hoofd hebt zonder vooroordelen, enzovoort, dat je de dingen beter tegemoet kan komen. Ik geloof in The Flow, je laten leiden door wat er op je pad komt. Of in je hoofd opkomt.

    En als je positief bent ingesteld en niet de behoefte hebt om alles in controle te houden dat het komt zoals het moet zijn. Het juiste dat wat goed voor jou is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leeg hoofd heeft zeker wel zijn voordelen..ik hou van een leeg hoofd voor ik ga slapen, altijd lukt dat niet maar ik probeer het toch.
    Fijne dag walter!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je zal maar een leeghoofd zijn...... en dan een leeghoofd met een leeg hoofd zijn.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sorry Walter, maar ik zag dit en dacht meteen aan jou ;-)

    http://feedproxy.google.com/~r/vrouwennl/~3/OraRi4eEP74/Man+schildert+met+tong+

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou...pff wat moet ik hier nou op zeggen?....Hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com