Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zondag

Mijn werkwijze.













 In wording, zelf erg benieuwd wat er verder mee gaat gebeuren.


De manier waarop ik werk heeft alles te maken met 'laten ontstaan'.
Ik begin met het witte vlak en daarna ga ik een beetje 'verven'.
Totdat het geverfde mij gaat vragen om te gaan schilderen.
Dan laat ik komen wat komt.
Mijn inspiratie was zeer lange tijd ver zoek en een poging die terug te vinden in een kunstschildergroep werkte achteraf gezien, averechts. Op zich heeft het mij in ieder geval duidelijk gemaakt wat niet bij me past.

Voorlopig ga ik Werkwijze letterlijk als zodanig gebruiken, vooral voor mijzelf bedoeld.
Het afgebeelde werk is werk in wording, aftasten naar nieuwe mogelijkheden.
Weer gewoon al schilderend inspiratie op doen.

De opmerking van een bezoeker over de digitale 'handtekening' heb ik ter harte genomen.
Zonder toont het inderdaad een stuk..rustiger?


6 opmerkingen:

  1. Veel plezier met het schilderen. Fijn dat het weer terug is (komt).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben heel benieuwd wat gaat ontstaan, zichtbaar wordt lieve Walter. Deze is al heel intrigerend. Die figuur, en die deur, wat is achter de deur, ziet er wel uitnodigend uit. En de verbinding met die Jezusfiguur. Ja, laat maar stromen. :)

    liefs Kagib

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig! Ik hou van deze kleuren en de manier van werken!
    Voorzichtig verder bouwen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben ook benieuwd wat er verder mee gaat gebeuren................

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com