Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





woensdag

Tijdens het ontwaken.





Langzaam wakker wordend ben ik schrijver, dichter en wijze man.
Tijdens het ontwaken ben ik hem die alles kan.
Bevlogen bezig op papier en doek.
Tijdens het ontwaken raakt dat alles zoek.
Eenmaal opgestaan is alles weg, vervlogen en vergaan.

Depressieve dichters moeten ze verbieden.
Verdorie, nu ik dit gedicht gelezen heb
Is mijn droom als dichter ook al weg gegaan.




2 opmerkingen:

  1. In dromen kan alles, bij het ontwaken is het realiteit, en dan begint de dag, al dromend al realistisch dat hangt af van wie je bent wat je doet en wat je wil bereiken op die bepaalde dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar het beste blijft over... de dromer.......

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com