Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





donderdag

Een gevecht.

Hij viel me ineens aan, de pan macaroni schoot alle kanten op..
Wartaal uit Zijn mond die ik hier beter niet kan verwoorden..
Ik word uitgescholden en merk dat het helemaal niet op mij gericht is!
Hoe vreemd is het als blauwe ogen pikzwart worden!
En dan ineens roept Hij dat ik de duivel ben...
Nee, ik kan Hem nu echt niet alleen laten, deze lieve mooie vriend..
Nee, trouw is trouw...ik weet wie Hij was, wie Hij is..

Dan ineens begint Hij te huilen als een klein kind en roept om zijn moeder..
Ik denk niet dat ik dit aankan...112 bellen vind ik extreem.
Nee, dit kan ik helaas niet aan..
Hij ligt weer op de grond en lijkt te slapen..
Misschien ga ik wel gewoon naar huis, mijn lijf doet pijn van Hem, mijn hersens gloeien als hete kolen..
Ik moet hier echt weg!
Dan gaat z'n telefoon...het is zijn mams en ze denkt dat mijn stem de zijne is.
'Alles goed met je, lieverd'?, Ja mams, alles is goed met me...
Je klinkt wat vreemd jongen... Ja mams ik ben wat verkouden...

Eet je wel goed jongen?
Ja mams, ik eet goed..
Maar mams ik ben het niet...nee dat zeg ik maar niet...

1 opmerking:

walterkas811@gmail.com