Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zaterdag

Het theoretische.




Op zich is het goed dat het bestaat.
Maar...
Theoretisch weet ik hoe alles moet
en om te rijmen
soms gaat dat een tijdje goed.
Ik 'weet' wat voor mij werkt en wat tegen mij.
Weten....
Ik 'weet' nog goed dat mijn hartevriend Rob altijd gelijk zijn antwoord klaar had;
Hij wist alles al...
En nu is hij al jaren niet meer....het blijft een groot gat.
Het theoretische...
Dan maak je lijstjes en zet je op papier hoe je het wilt.
Theoretisch weet ik hoe alles werkt, nou ja, niet mijn pc enzo.

Theoretisch blijven schrijven op mijn blog?
Nee dat lukt me niet meer.
Doe ik ook niet meer.
We vallen en staan op en dan vallen we weer.
Maar..
kan ook dat ik de enige ben daarin.
Alles kan, theoretisch.




2 opmerkingen:

  1. nee hoor.. dat is volgens mij wel heel 'normaal'.
    Was dat een soort supermens, die Rob? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Integendeel, maar op mijn Spijkerbedblog staat redelijk veel over hem onder Rob

      Verwijderen

walterkas811@gmail.com