Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





woensdag

Steeds ineens .



Zomaar ineens weer depressief zijn.
Kan het alleen nog op mijn blog zetten.
Verder lieg ik mij vrolijk door de telefoon.
De meester in humor.

3 opmerkingen:

  1. Je kan zo depresief worden van dat depri zijn....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zouden velen niet een masker dragen eigenlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Walter

    wat erg
    en niemand kan je helpen
    ik heb een pilletje extra genomen
    ik denk aan je

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com