Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zaterdag

Wat is dan liefde?


Vriendschap is uiteindelijk beter.
Geen pijn in het hart maar het wel kunnen laten spreken.
Maar ik mag niet klagen, heb zowat alles meegemaakt.
Een huismus die veel gevlogen heeft.
Waarschijnlijk was hij echt m'n laatste liefde.
Tenzij ik alsnog 100 word.
Zit er niet echt in.
Toch kan ik niks kwaads over hem zeggen...
Maar verliefd worden is soms (achteraf) ellende.
En....wat is dan liefde?
Ja, de onvoorwaardelijke liefde voor mijn zoons.
Mijn jongste zoon zei...
als de liefde mislukt wil je het liefst een hekel aan iemand krijgen..
Dat gaat me niet lukken.
Lukt hem trouwens ook niet hoor.

6 opmerkingen:

  1. Dat zou heel jammer zijn als je aan iemand een hekel moest krijgen want er zijn altijd de mooie momenten om aan terug te denken.
    Toch weer leuk dat je goede vriendin langs gekomen is.. fijne zondag Walter en denk vooral aan de mooie dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je had het niet verwacht maar die laatste liefde ...... wie zal het zeggen ?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tja walter..... ik zei het vanmiddag nog tegen een vriendin,
    maar wat kun je iemand toch missen hé,
    dikke knuffel,
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Liefde is een keuze een besluit Walter

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja en het is wel prettig als dat besluit van 2 kanten blijft komen...

      Verwijderen
    2. sterkte met verwerken van je teleurstelling


      Novelle

      Verwijderen

walterkas811@gmail.com