Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





dinsdag

De Zenboeddhist geloofde in het beroepsgehem!

Net gisteren m'n hele hebben en houwen op Spijkerbed gelezen!
 De grapjas had me weer gevonden en blijkt psycholoog te zijn, heeft ie me nooit verteld!
Hij is al bij me langs geweest en we hebben ruim 2 uur gepraat. Toen hij eruit flapte dat hij psycholoog was, kreeg ik een raar gevoel en vroeg of hij een beroeps geheim had.
O ja hoor, daar kon ik op rekenen!
Totdat ik via via op zijn blog terecht kwam...hoe ofwat heb ik al in mijn openingszin beschreven en dat ik een soort zenboeddhist ben, nee dat had hij niet verwacht.
Vraag me dan ook af. wat denkt men eigenlijk dat een zenboeddhist is  óf doet?
Nou ik doe mijn behoeften gewoon op de wc en toevallig ben ik vegetariër die pogingen doet om zo integer en eerlijk mogelijk te leven! 

En als het leven je overvalt, kan je dan geen zenboeddhist zijn? 
Tja,ergens deze week gaat hij weer de ondervrager spelen... weet niet of ik dat nog onbevangen kan laten gebeuren,,,,,,
Niet vergeten te vermelden; ik ben de Hij uit de Hij-serie!  Namasté zeggen ze dan 
Iets wat ik zelf nooit doe. Ik zeg gewoon,,,,,
Nu wijd ik echt te veel uit'
Tot later. (hoop ik) 💚

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com