Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zondag

Hij....over als je alles kwijtraakt.

Kan een mens alles kwijtraken?
Dat bleek te kunnen, huis en haard, je financien, je hechting aan het Leven, de basis van je  'zelfrespect....(gelukkig bleef de kern overeind) De aandacht van vrienden en van je directe familie ( die overigens vals waren voorgelicht.)

Zelfs van je geliefde kat, die ooit Poespas heette... en niet te vergeten je eigendommen die vooral een spirituele waarde hadden, zoals erfenissen en liefdevolle geschenken.
Noem het gerust de niet-materieele of spirituele materie!

Als de Hij figuur vind ik het bijna jammer dat er geen andere schrijver en ondervrager meer in beeld is...maar ik worstel me er graag doorheen!🙏

 

4 opmerkingen:

  1. ik ben gewoon blij dat ik gewoon weer een teken van leven kreeg, ik ben echt bezorgd geweest en wist niet wat te denken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo erg Walter
    hopelijk is er toch nog iets over van persoonlijke bezittingen, ze kunnen toch niet alles zomaar weggegooid hebben zonder toestemming
    wat zal jij twee heftige jaren gehad hebben, terwijl het hier stil was en geen mens wist wat er gaande was (behalve dan je familie)
    maar schrijven kan je nog, dat hebben ze je niet afgenomen, net als je wijsheid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja wordt als reactie altijd goed gekeurd. SMILE,,,

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com