Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





dinsdag

Nog steeds een moeizaam gebruik van laptop en internet!

Sinds kort heb ik zowaar internet gekregen van de instelling waar ik mij bevind. Dat had overigens heel veel voeten in de aarde!
Het is nog erg wennen want het neemt soms een groot deel van mijn dag in beslag....Op zich nog een soort opluchting in deze hierarchische en dictatoriale instelling, met een moraal en een systeem wat je in deze tijd niet meer zou verwachten! Die z.g. ''verzorging ' hier lijkt soms meer op een fascistisch systeem! Je kunt gerust spreken van een soort 'kampmentaliteit'. Zeg dat vooral niet tegen de beheerders van dit systeem, want de kans is dan letterlijk groot dat ze sancties tegen je gaan uitvoeren. Natuurlijk vermijd ik het om de naam van deze 'zorginstelling'te noemen, denk hierbij toch serieus aan het big brother systeem dat steeds vaker lijkt te worden gebruikt in dit land!



3 opmerkingen:

  1. Nou gezellig daar Walter, sjeetje. Hopenlijk met stukje ironie geschreven. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn kamer heb ik inderdaad heel gezellig ingericht, in één kamer kan ik alles doen waar ik vroeger een huis van 2 verdiepingen voor had. 'Hopelijk met een stukje ironie geschreven'?
    Was dat maar waar, beter is het 'humor' te noemen.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. als je het goed gebruikt zoals bv bloggen, zullen ze er niets op tegen houden.
    Dat schilderij boven mijn bed bv is zoiets...ik was je zeker niet vergeten
    Ik heb zo dikwijls aan je gedacht, ik ben blij dat je terug internet hebt

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com