Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





donderdag

Dat kan iedereen gebeuren!




De nachtmerrie begon pas toen ik écht wakker werd.
Gewoon maar beginnen bij het ergste begin?
De maatschappelijk werkster, of ze is gewoon erg dom of hooghartig en met een uit de hand gelopen geldingsdrang.
Eigenlijk vrees ik de combi ervan, want zo evil kan niemand van nature zijn!
Tijdens de naweeën van mijn hersenschudding behandelde ze mij alsof ik een heel aardige en lieve man was.
Och ja, daar zat wel wat in totdat...ik me bewust werd van alles wat zij gewetenloos achter mijn rug had uitgespookt, mij later de illusie gevende dat het nou eenmaal zo hoorde te gaan. Een mentaliteit van '40/45'...ongekend dat zulke mensen nog bestaan. Het 'ich habe es nicht gewüst' type.
Het is ongelooflijk wat ze achter mijn rug heeft uitgespookt;
Ten eerste, mijn broer en zoons gehersenspoeld dat ik er erg slecht aan toe was, dus...
Toen heeft ze mijn inkomen onder valse voorwendselen over gesluisd naar een malafide geldbeheerder,die op dit moment over is gegaan naar/in een andere stichting.
Daar bleek ik een case-manager opgedrongen te krijgen met wie zij blijkbaar goede zaken deed!
Zo liet ze via hem mijn huur opzeggen en was ik ineens zonder huis! Dat zou gemoeten hebben vanwege een rechter, iemand waar ik persoonlijk nog nooit iets van gehoord had. Verder werd ik o.t. onder toezicht geplaatst. Iemand zijnde die nooit schulden of leningen gehad heeft, nooit geregistreerd bij de politie wegens wangedrag en ooit gediagnosticeerd door mijn huisarts als; Niet te diagnosticeren!
Al mijn inboedel verdween gewoon naar een kringloop, mijn huis werd leeg geruimd en ik kreeg de rekening van meer dan 3000 euro voorgeschoteld, zonder rechtsgeldige bewijzen!
Vanwege mijn innerlijk verworven gemoedsrust (het was en is keihard werken) besluit ik verder te gaan in een volgende;
Wordt vervolgd;

6 opmerkingen:

  1. precies een verhaal voor een thriller
    verschrikkelijk dat jij daar middenin zit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er midden in zitten blijkt steeds meer een verrijking van mijn leven! Zoiets kan je je van tevoren niet indenken...@

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja en dan te bedenken dat inderdaad
    iedereen kan het gebeuren.
    Je moet er maar mee om lerenm gaan he. Terugdraaien gaat toch niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En zo gebeurd het bij velen bij onder toezicht stellen.
    Probeer er het beste van te maken Walter...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het beangstigend, Walter, dat zo ineens je leven afgebroken wordt. Al je vertrouwde dingen weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ai Walter, ik had er geen idee van dat het eigenlijk niet goed met je gaat...
    Hopelijk komt alles uiteindelijk toch nog in orde en zal je dank zij je innerlijke rust de miserie kunnen overstijgen... STERKTE!

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com