Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zondag

Maar meteen met de deur in huis vallen.

 
Met deze deur in huis vallen? De kans is dan groot dat je in de mest valt!πŸ˜†

Ach ja,zondag is er een mooie dag voor.

Eerst maar eens over dat hele en trendy Feng Shui gebeuren.
Laat dat trendy maar liever weg, het is gewoon een kwestie van je woonomgeving zo in te richten dat het goed Γ©n gezond voor je werkt!
Veel van onze moeders deden dat allang, het had alleen nog niet die mooie oosterse naam;
Feng Shui!
Klinkt ook best inspirerend,toch?

In ieder geval deed mijn moeder er al met liefde aan!
Planten en bloemen in huis en altijd een warme sfeer.
Zou haar bijna betichten van het uitoefenen van....de ikebana!
πŸ˜„
Toch houd ik het voor een eerste keer bij een redelijk oppervlakkige inleiding.
Op een mooie dag als deze hebben we nog wel wat anders te doen.
Vandaag ga ik weer eens lekker schilderen...πŸ’ƒ 

4 opmerkingen:

  1. Geniet jij daar ook zo van, van dat geschilder πŸ˜€πŸ˜πŸ˜ƒ

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vooral in deze situatie...Meer dan ik altijd al deed!

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Yvette, in ieder geval bedankt voor je speciale reactie! Tussen 22:00 en 7:15 wordt mijn internet door het 'systeem' hier uit de lucht gehaald.Vandaar dat ik pas nu op je reageer.
      ...even:weg van dev'....ik heb er zelf een mooie invulling aan gegeven. Dus, extra bedankt!@

      Verwijderen

walterkas811@gmail.com