Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





vrijdag

Beter van niet!




De oprechte boeddhist is reeds terug!


Ontken het nooit als de duisternis op je pad komt.
Door 'mooi weer' te gaan spelen zet je juist die duisternis vast.
Kijk ernaar en onderzoek hem...

De Oosterse wijze zal zeggen;
Juist dan verschijnt het Licht!


(Ben ik effe blij dat ik geen oosterse wijze ben 😉)



🙏

2 opmerkingen:

  1. Fijn dat je hier ook weer actief bent Walter. Ja, de duisternis wat duister is wil in het Licht komen. Maar ja de duisternis wat duister is wil dit meestal niet hihihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat ik hier niet simpel een duimpje onder kan zetten. Zit niet op de pc waar ik nu ff achter zit omdat het makkelijker is met blog. Tablet is een ander verhaal. :-))

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com