Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zaterdag

De realiteit is een totaliteit.







Er zijn momenten dat we dat echt even lijken te vergeten..
Dan dompelen we onszelf in het mystieke
in het spirituele.
In de schoonheid van een utopie.









🙏

3 opmerkingen:

  1. Goede morgen Walter.
    Wat is dit mooi verwoord... ik heb de indruk dat jij stilaan uit dat diep dal bent gekropen en je gelukkig aan het worden bent. Of zie ik dat mis?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je ziet het grotendeel heel goed.Gerda!
      Maar ook al mijn talenten van ooit worden weer heel speciaal wakker!
      Dank je voor het stimulerend kietelen wat je elke keer weer doet! Chapeau!!! @

      Verwijderen
  2. Inderdaad weer helemaal
    zoals ik je ken

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com