Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





maandag

Beginnen vanuit.


Een week, een dag?



Beginnen vanuit een punt van innerlijke rust.



🙏


2 opmerkingen:

  1. dag Walter, ik heb eens tijd genomen om je 3 blogs te bekijken, en deze leek me de meest bezochte en interessantse, hopelijk zit ik goed :o)
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geloof het of niet, bij elk blog denk ik aan jou...Aan Lutje door de jaren heen! Denk inderdaad dat deze op dit moment de meest bezochte is...Toch gaat Proefblog een beetje de kant op van Spijkerbed.
      Maar dan een stuk rustiger!
      Fijn om je weer te 'zien' ! ;-)

      Verwijderen

walterkas811@gmail.com