Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





donderdag

De dag erna...



The day after had veel spannender geklonken...
Toch was er gister een onverwacht moment;
'Walter' ging alle Stilte-dagen van zijn eerste blog bekijken.
Ze bleken terug te gaan naar 13 mei 2009 en dat was nogal confronterend.
Het werkt totaal anders dan het ophalen van herinneringen, die kun je in gedachten nog wat 'bijwerken' terwijl je dat vaak niet eens bewust doet...
Zelfs die Stilte-dagen leggen veel bloot, onthullen van alles en nog wat.
Zowel van de 'Walter' als van de bezoekers die reageerden...
Er blijkt 'moed' voor nodig te zijn.
Moed of misschien werkelijke aandacht, misschien wel beide.
Aandacht, geduld en betrokkenheid.
Bij mijzelf alleen nog maar intenser geworden, vandaar dat het Spijkerbed-systeem
voor mij niet meer werkt.
Mijzelf spelen heb ik nooit gedaan en zal ik ook nooit doen.
Laten zien waar mensen van houden?
Het was echt en goed...Voor een Spijkerbed-blog en voor die tijd.




De werking van een Stilte-dag is,,,,
Bijzonder!


5 opmerkingen:

  1. iedereen kijkt wel eens naar wat geweest is,
    of wat heb ik toen gedaan
    het hoort er gewoon bij
    .Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas wordt de spanning me teveel, vandaag krijg ik een hart onderzoek, want het gaat niet goed met me...Oké, ik heb een prachtige woning en woon op de goeie plek, dat wel. Waar het verder om gaat en ging is nog steeds niet opgelost. Met mijn gezondheid gaat het daardoor erg slecht.
      Dank dat je er weer even was! @@@

      Verwijderen
  2. Potverdrie Walter. Dat is niet zo mooi. Ik wens je het allerbeste en hoop dat je gezondheid weer spoedig zal herstellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He gatver. Er komt maar geen eind aan. Misschien moet je de stilte-dagen uit het verleden laten rusten, als het zoveel spanning opwekt.
    Beste Wensen, neem de tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toch geven die Stilte-dagen me in ieder geval even wat afstand en rust! Het steunt me altijd enorm als mensen gewoon even reageren! Beter dan een pil of zelfs een bosje bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com