Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





dinsdag

Nu nog in het ziekenhuis zet ik vast thee klaar.






16:15 Weer terug uit het ziekenhuis...er had gebak bij gemogen!
Mijn hart blijkt in een prima conditie en...
vanavond kan ik eindelijk TV ontvangen en internet zonder op te hoeven letten dat ik niet gelijk m'n hele maand-prepaid op gebruik!


Veritas kwam weer uit de hoek alsof mijn geld beheert wordt vanwege mijn crimineel verleden!

Het Appeltje ligt al klaar, er zijn mesjes genoeg om het mee te schillen!

😛😯



2 opmerkingen:

  1. Fijn om over je gezondheid en ook over je TV verbinding te lezen. Hoera! Knuffel....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk blijf ik vrolijk! (doen?) Nu blijkt Veritas weer roet in het eten te willen gooien...Het blijft bizar wat er allemaal in Nederland mogelijk is.
      Toch blijf ik een echte Nederlandse leeuw; Je maintiendrai of I wiil survive enz, enz... ;-)

      Verwijderen

walterkas811@gmail.com