Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





maandag

Ai, ik steek er teveel energie in!




Spijkerbed...
Eigenlijk had ik er niet meer mee moeten beginnen.
Nu trek ik hier mijn eigen (*klanten)  bezoekers weg!


๐Ÿ˜




5 opmerkingen:

  1. Klanten? Ha .Ha... Bezoekers. Kenners van jouw blog creativiteit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, klanten? Alsof ik in de prostitutie zit...Hahahaha, dat ga ik even veranderen in 'bezoekers'.
      (Maar dat geeft me weer het gevoel alsof ik een apie in een dierentuin ben!)
      Gelukkig lach ik veel, graag รฉn echt....

      Verwijderen
  2. ja, het is zo wisselvallig, het wordt tijd voor een definitieve keuze

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig zijn er tijdschriften die vaste rubrieken hebben, dan weet je elke week ongeveer waar je aan toe bent. :-) Echter je betaald er wel aardig wat geld voor...Deze zijn verrassend en...gratis!!! >@@@<

      Verwijderen

walterkas811@gmail.com