Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





woensdag

De stilte-dag flirt?



Stilte?






Er is inderdaad geen geluid uit te krijgen!




Wel een vleugje tekst
maar dan mag je even bij meer lezen kijken...>>>
Dokters gedragen zich vaak min of meer arrogant...
Ga daar maar beter niet op in en ook niet als ze zich gedragen alsof de rest van je behandeling reeds een uitgemaakte zaak is!
Want immers...ik blijk gezond, dus....
Nee, niks 'dus' dokter!
Alsof mijn lichaam een soort handelswaar is...
Niks daarvan, ik maak zelf uit of ik iets wel of niet laat doen!

En dat weer die wanstaltige e-mail van Veritas;

ze vonden het niet verantwoord om mijn abonnement in te laten gaan als mijn budget nog niet stabiel is!
En door wie komt dat!
Door de heer Martin Kars die te beroerd blijkt te zijn om alles allang in orde te hebben gemaakt!
Budget niet stabiel?
Man, ik heb een rotsvast inkomen;
A.O.W. genaamd...
Wat een vertoning is het daar weer!
Ja, ja, Veritas zou samen het Humanitas zorgen dat de brokken van het toenmalige Rotonde gelijmd zouden worden!
Wat een ongelooflijke leugen...het lijkt soms zelfs erger dan het reeds was!

Mijn hemel, hoe lang gaan deze wantoestanden nog door in ons democratisch landje?

Toch maar een keer wat praktisch gericht gaan brainstormen met Kagib...

De schrijver van Tijd voor de Sleutel.

Laat ik gerust zeggen; de hoogste tijd!


🙏

2 opmerkingen:

  1. ja, die dokters....
    ik hoorde gisteren nog wat van een verzekeringsdokter...
    hopelijk komt alles in orde bij je
    .Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook al maak ik mij nog steeds regelmatig en terecht 'woedend', het is een constructief soort 'woede'.
      En dan heb ik het niet eens over dat dokter-gedoe.

      Verwijderen

walterkas811@gmail.com