Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





woensdag

Gewoon weer blogs!


( Aangevuld door 'meer lezen')



Wat is het toch prettig dat je bestaande berichten gewoon kunt veranderen!

Over het hoe en waarom lees je bij meer lezen..


Een bijna onwaarschijnlijk aantal dingen zitten tegen...
Moedeloos ben ik niet meer, maar wel erg moe daardoor!
In mijn 'schrijven' probeer ik altijd realiteit en spiritualiteit te verbinden.
Voor mij mag en kan 'spiritualiteit' niet voorbij gaan aan de harde en confronterende kanten van het leven...
En juist met dat laatste tracht ik wederom in het reine te komen...
Even dansen mijn elfjes niet in prachtige zonnige weiden, vol met de eeuwig durende bloemenpracht.
Gelukkig kan ik hem nog steeds ontwaren
Alleen nog door tussen mijn wimpers heen te staren.
🙏

5 opmerkingen:

  1. niet meer zo lang wachten als vorige keer hé!
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey Walter, er is iets raars aan de hand met je blogs. Hoop dat t allemaal weer goed komt ook met jou Walter. Sterkte he we zien elkaar maandag. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maandag ben ik gewoon in volle glorie aanspreekbaar hoor...Ik verheug mij erop! @@@

      Verwijderen
  3. Ik wens jullie een prettige maandag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Ferrara, met Kagib zal dat est lukken! Zal er een leuk verslagje van schrijven...

      Verwijderen

walterkas811@gmail.com