Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





woensdag

Wegens aantoonbare wantoestanden...

Dit keer gebracht als ogenschijnlijk 'geen bericht'.
Het hele, reeds eerder gepubliceerde bericht op Bedgeheimen dat nu ook hier te lezen is via meer lezen... 


En dat werd eens de hoogste tijd!
Het boek, 'Tijd voor de Sleutel' gaat op dit soort wangedrag geheel op eigen wijze in!
Een manier van kijken, waarin ik alles zal doen om eraan mee te werken.
Letterlijk alles, want hoeveel mensen zijn nog steeds het slachtoffer van deze soort 'verkrachting'  in de maatschappij?


 (de e-mail van Veritas)

Geachte heer Kas,

Wij zijn verantwoordelijk voor uw financiën en vonden het niet verantwoord om een abonnement in te laten gaan als uw budget nog niet stabiel is.
Wij moeten eerst de kosten van Tele 2 in beeld brengen.  Het leefgeld kan op dit moment nog niet structureel verhoogd worden naar €130 euro per maand, dit komt mede doordat de voedingsmaaltijden ook maandelijks worden betaald. Wij zien u reactie tegemoet en ontvangen graag de stukken van Tele 2.

Met vriendelijke groet,


Kars Martin
Casemanager
Vanaf nu wordt dit schandalige gedrag van Veritas- Kars, Martin, openlijk aan de kaak gesteld.
Laten we eens beginnen met de eerste regel;
'Wij zijn verantwoordelijk voor uw financiën...'
En dan de onzin die erna komt, hetgeen niet als beheer gezien kan worden, maar puur als machtsmisbruik!
Zo beweerd deze meneer Kars dat mijn budget nog niet stabiel is!
Wat er werkelijk staat is dat Veritas/Kars, Martin, hun werk niet naar behoren doen!
Natuurlijk is mijn budget stabiel, ik heb immers een A.O.W. uitkering!
En die is altijd gelijk, 
Al met al, intimiderende taal van de heer Kars.
Televisie en internet zijn zaken waar iedereen tegenwoordig recht op heeft en dat had al maanden geleden geregeld moeten zijn!
Zo werd de 130 euro per maand ooit beschreven als 'leefgeld', alwaar ik inmiddels een aparte voor rekening heb, namelijk mijn eigen oorspronkelijke ING rekening.
Leefgeld? Dit menen ze nu terug te kunnen brengen naar 20 euro per week, zakgeld voor een puber en dat voor een man van bijna 70!  
Alweer een bewijs van wanbeleid van Veritas, het betalen van 'voedingsmaaltijden' is nooit eerder door hun vermeld!
Een budget dat niet 'stabiel' is?
Daarop kan ik met grote stelligheid zeggen dat hun beleid niet stabiel is!

Natuurlijk ga ik verder niet in op deze manipulerende taal van hun kant.
Inmiddels is er al veel onrecht aan het licht gekomen door het onderzoek van 'de groene advocaten',
dit zal resulteren in een aantoonbare schadeclaim van meer dan 10.000 euro!
Hoe de morele schade die mij is aangedaan vergoed moet gaan worden?
Ook daaraan wordt gewerkt.
Veritas/Humanitas zijn de officiële vervangers en waarnemers van het beleid van Rotonde, dat destijds gestrand is door corruptie!
R.Smits(Rotonde) heeft toen in samenwerking met de maatschappelijk werkster van de Leliezorggroep/ Slingedael, Monica Koster, deze duistere praktijken achter mijn rug om en onrechtmatig tot stand gebracht!

Nee meneer Kars Martin/Veritas-Humanitas,
dit keer komt u hier niet zomaar vanaf en laat ik mij niet intimideren door uw manipulerende machtsgedrag!

De lege taal van Veritas en Slingedael destijds en nog;
Meneer Kas, er wordt hard aan gewerkt...

Dit keer kan ik zeggen;
Machtsmisbruikers, hier wordt er werkelijk hard aan gewerkt!
Hard gewerkt aan het zichtbaar maken van machtsmisbruik.
Geen lege taal, maar werkelijk alles wordt eraan gedaan om dit boven water te brengen
Inderdaad, openlijk en niet zoals zij vaak werken, achterbaks via bureaucratisch taal-misbruik!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com