Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zondag

Dankbaarheid ervaren kan vreemd voelen.


Dankbaarheid.



Het hoeft niet euforisch aan te voelen, maar het kan juist door die ervaring warm en stil van binnen zijn.
Dat innerlijke weten wie je bent, wie je werkelijk bent...
In deze wereld kan dat even vreemd aanvoelen.

Want evengoed ken je pijn, je kent verdriet, je kent momenten van twijfel en onzekerheid.
En toch, als het je lukt diep naar binnen te gaan, zul je kunnen ervaren;
 Je dankbaarheid voor wie je bent.
Wie je mag en kunt zijn.


Mede dankzij...


Dat je bent die je bent.


🙏


2 opmerkingen:

  1. jouw talent om je kunnen te laten zien Walter, dat is ook iets om dankbaar voor te zijn, verveling ken jij ook niet wil ik wedden :-)xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook verveling ken ik niet en dankbaar voor het leven op zich, dat ben ik zeker..
      Trouwens, ik verdenk jou daar ook van! ;-) :-)

      Verwijderen

walterkas811@gmail.com