Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





dinsdag

Zo af en toe telt ook de verpakking.


Mijn tot kunstwerk benoemde object staat in de gang.


Toen ik en passant vertelde dat ik mijn nieuwe fiets
gewoon in de hal zou stallen,
was er enige verontwaardiging te bespeuren.
'Maar dat is toch geen gezicht, je kan hem toch gewoon buiten op slot zetten!

En dan heb je zowaar een heerlijk groot huis, voor jezelf alleen
en dan hoort er ineens van alles eigenlijk niet te kunnen!
Net zo min als dat het niet hoort dat ik elke ruimte in huis
als een creatieve plek inricht en als zodanig behandel.

En dan merk je ineens dat de mentaliteit van;
'Wat moeten de buren wel denken en niet te vergeten de mensen die op visite komen!
Nee, je huis hoor je netjes te houden, ingericht zoals het hoort'. 

In dit geval had ik nog een grand- fouillard over.
Hij maakte van mijn fiets een Kunstwerk!

Het vorige stukje bleek over mildheid te gaan.
Dit ook, namelijk mild met jezelf omgaan.

๐Ÿ˜„
๐Ÿ’œ


Je kunt de dingen gewoon anders neerzetten.
Gelijk heb je een heel andere kamer.

Zo vind je het TAL-project overal in terug.

๐Ÿ™

5 opmerkingen:

  1. als je geen garage hebt, moet je idd iets anders verzinnen...
    .Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, ik zou dan waarschijnlijk iets heel anders met de garage doen!
      Goede morgen Lutje en bedankt voor je aanwezigheid. >@@@<

      Verwijderen
  2. Het is jouw huis. heerlijk, kun je precies in doen wat je zelf wilt. Een fiets in de gang, so what. Fijn dat je een fiets hebt. Fiets je nu meer of is het toch meer wandelen wat je doet?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als er vragen komen...dat maakt juist het bloggen weer levendig en boeiend! Het inspireert mijn weer tot verder en dieper bloggen!
      Dank daarvoor en..die vragen worden hier op den duur vanzelf beantwoord.

      Verwijderen
  3. Waarom zou jij je fiets niet in de gang stallen als daar plek voor is en hij jou niet in de weg staat. Toen ik lang geleden op een bovenwoning zonder schuur woonde, hing mijn fiets beneden in het halletje aan de trapleuning. Ik kan me niet herinneren dat ik er commentaar op kreeg. Gewoon doen wat jij wilt.

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com