Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





dinsdag

De levende schilder.



Het had nog heel wat voeten in aarde om tot hier te komen..
Maar ik kwam er!
Vandaag toch weer verder gaan, nee...niet gewoon.
Mijn gedachten zijn nog steeds bij haarπŸ’š

Maar inderdaad, het leven gaat 'gewoon' verder.
En plant gekocht en...
een papier opgespannen.


En verder is het goed om ergens in te geloven,
ergens voor te gaan en achter te staan.
En het helpt me werkelijk!
Je eigen kracht weer wakker maken
en weer geloven in jezelf...


Een papier opgespannen dat inmiddels
reeds is glad getrokken.

Mijn nieuwe werk...
Het bevalt me.
πŸ’š
Vandaag wellicht aan een groot formaat beginnen...

Meestal ga ik er gewoon voor zitten en
bedenk ik niks.
En dan ga ik met vorm en kleur aan de slag.





Weet je, soms wil ik gewoon slapen.
slapen om mijn alleen-zijn niet te hoeven voelen...
Tja, een jongeman van 70 zijn is soms moeilijk...
een man alleen.
En dan toch me een gezegend mens voelen, hoe vreemd
hoe tegenstrijdig!
Wonderlijk hoe het st.Janskruid voor mij werkt.
En dan die vitamine  kuur en dat energy-drankje.
Dat werkt heel anders dan die reguliere medicijnen.
Ik blijf er in ieder geval gewoon mijzelf bij.


Mijzelf, maar dan beter πŸ™†








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com