Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zondag

Alles gaat in de renovatie! (De alleengaande.)

Geen afbeelding vandaag.


Zal ik het maar gewoon bekennen en dan de reacties uitzetten?
Ben hier a.s. december 2 jaar...en heb het redelijk gered.
Zelf ervaar ik dat soms anders, maar de kritieken zijn hier op zich positief!
(Hihihi)
Tja, hoe lang kan je nog dingen uitstellen als de nieuwe jeugdige
leeftijd van 70 hebt bereikt?
Geen partner die op me let...dat heeft z'n voordelen maar ook
z'n nadelen!
Gelukkig is hier de mogelijkheid tot 'begeleiding', maar alleen als je dat echt wil.
Een prima en uniek systeem waar ik int begin nog erg aan moest wennen...
Maar laat ik het maar eens hebben over de noodzaak van mijn renovatie...;
Regelmaat brengen in mijn dagelijkse leven?
Alles opruimen voordat het weer een te grote klus wordt?
Eindelijk eens echt aan mijn conditie werken?
( Durf nog steeds niet op mijn analoge weegschaal te gaan staan )

๐Ÿ˜’๐Ÿ˜Ž

Gelukkig is er in dit blogje voor niemand iets herkenbaar...
๐Ÿ˜ฒ

Op een blog moet je altijd een beetje voorzichtig zijn met 'eerlijkheid'.
Okรฉ, aan de niet-uitstap kant van mijn bed ligt al een tijdje een stapel met schoon, maar onbekend wasgoed.
Vandaag haal ik eindelijk die schone handdoeken er eens tussenuit.
Opvouwen en 'bereikbaar' opbergen!
( Ergens anders op een hoop gooien misschien?) ๐Ÿ˜ˆ

Tot zover mijn halve eerlijkheid...





3 opmerkingen:

  1. Was vouwen tja striken vind ik nog erger. Dat ligt niet naast mijn bed maar stapelt zich op in een kast . Pff kmoet nodig ook weer striken ๐Ÿ™„๐Ÿ˜‚

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Denk dat alleengaande mannen veel erger zijn! ( Ken ze niet allemaal, misschien valt het mee?) :-)))

      Verwijderen

walterkas811@gmail.com