Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





maandag

Alweer 4 jaar geleden liep ik hersenletsel op.


Nee, ik doe niet meer aan bijgewerkte foto's!

 Simpel, ik viel van de trap, omdat ik bovenaan de leuning misgreep .

Gek genoeg herinner in mij die val nog!

Maar de eindklap en de pijn die herinner ik me niet meer.

2 DAGEN bewusteloos onder aan de trap gelegen...

Omdat mijn licht steeds bleef branden hebben buren de politie gebeld...


Helemaal terug naar het nu, het verleden daar kan ik niets meer mee!

Pas de laatste tijd vraag ik me steeds vaker af...wat heeft dat hersenletsel met mij gedaan?

In ieder geval een flinke evenwichtsstoornis

Soms is er niets aan de hand en soms val ik ineens!

En dan mijn andere vreemde klachten...komen die ook voort uit

hersenletsel?

Of het ijdelheid is weet ik niet eens, maar de deuk in mijn voorhoofd retoucheer ik altijd weg.

Misschien een te confronterende herinnering?

Destijds in het ziekenhuis ontdekten ze..een witte plek in mijn hersens...

Ze waren verbaasd dat het na een paar dagen verdwenen was


Maar er is teveel verandert in mij...ik ben niet meer echt die ik was..


Ja, ik ben nog steeds die ik was...maar ook weer totaal niet!

Niemand moet meer aan mij komen...




5 opmerkingen:

  1. Niet aangeboren hersenletsel NAH, kan veel invloed op je leven hebben. Er is een patientenvereniging die veel info bezit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En zo is je leven in een secondentijd veranderd. Gelukkig dat je buren alarm hebben geslagen, anders had je daar nog langer gelegen.
    Sterkte met de nog aanwezige evenwichtsstoornis. Dat is niet zo fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sjees Walter is die val alweer vier jaar geleden? Tijd gaat snel. Wat hadden we een zorgen om je. Zomaar van de ene op de andere dag buiten beeld. En wat heb je veel meegemaakt in de jaren die volgden. Helemaal zonder kleerscheuren ben je er blijkbaar niet afgekomen. Zo'n smak en twee dag buiten bewustzijn blijft niet zonder gevolgen. Gelukkig is blogland nooit ver weg.
    Blij dat ik je vandaag een lach kon bezorgen. Blijf op koers!

    BeantwoordenVerwijderen