Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





maandag

Dan maar weer een kat?


Poppie zal vast wel goed terecht zijn gekomen...


 Het kwam even in mij op...

Misschien is een wat oudere kat wel goed gezelschap voor me.

Een kat die altijd al een binnenkat was voordat hij in het asiel terecht kwam...

Dan denk ik weer terug aan Poppie...

Het dierenasiel waar ik haar ooit 'gekocht' heb is er nog steeds.

Uiteindelijk is mijn flat er groot genoeg voor!

Gewoon alle deuren open laten staan zodat ze/hij lekker kan rondscharrelen...

Maar ik laat het nog even betijen, want een vriend van me

had een paar kippen gekocht voor in zijn tuin.

Achteraf viel het hem erg tegen...het was veel meer werkt

dan hij had ingeschat.

De kippen zijn weg en hebben nu een goed onderkomen.


Tja, van die kat weet ik nog niet, weet uit ervaring dat het best zijn aandacht nodig heeft.

Én verzorging!

Een Huiskat past wel goed bij een Huismens...


😻








3 opmerkingen:

  1. Katten, ik ben er gek op, maar ja. Ik moet er niet aan denken dat ik met dat beest naar de dokter zou moeten omdat hij ziek wordt en ...
    Ach onzin er zijn heel veel doemscenario's te bedenken. Maar ik heb er ooit 4 hgehad en nu wil ik ze niet meer. Het is voor mij een heerlijke herinnering.
    Ik ben benieuwd wat jij gaat doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja, het is erg wanneer ze ziek worden en vooral wanneer ze doodgaan. Maar hoeveel liefde en plezier heb geeft een kat niet? En is een kattenbak schoonhouden echt veel werk? Eten kopen en geven echt veel werk? Je was gek op Poppie. het is alleen niet zo gemakkelijk een binnen kat te vinden. Een vriendin van mij zocht er ook een, ook voor de gezelligheid. Uiteindelijk vond ze er 2 in Limburg. Dus het vergt misschien wat geduld.

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com