Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zaterdag

Lichamelijk contact?




 Hoe lang is het geleden dat ik ben 'aangeraakt' en wanneer heb ikzelf

iemand voor het laatst aangeraakt?

Soms was iemand gewoon een hand geven al genoeg of een fysiek schouderklopje...

Laatst was er een wat oudere dame aan het afrekenen bij de kassa.

Haar boodschappen zetten mij aan het denken...

Ze had een mondkapje op en sprak tegen de cassiére...

Het werkt erg vervreemdend als je de mond van iemand niet ziet.

Vanmorgen toen ik wakker werd realiseerde ik mij ineens hoelang het geleden was dat ik...

Nou, het is niet anders en ik zal zeker niet de enige zijn!





3 opmerkingen:

  1. Hierbij een digitaal schouderklopje.

    Dan mis ik niet xoveel door de macula blinde vlek zie ik tijdens een gesprek toch geen mond als ik naar ogen kijk. Dat realiseer ik me nu door jouw blogje. 🤔

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gek genoeg ben ik mij juist gaan realiseren hoe belangrijk de mimiek van de mond is! En ik klop met 'liefde' terug...Vandaag ga ik met mijn Alcatel aan de slag om foto's mee te maken....brr, doodeng, hihi

      Verwijderen

walterkas811@gmail.com