Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





dinsdag

Mijn andere wereld.




Ondanks dat we tegenwoordig van alles weten over 'energieën' geloven we zelden in
de speciale..
Dat is eigenlijk wonderlijk, want als je ze ervaart, lijk je al snel een fantast.
Of een zwever...
Gelukkig met tussenpozen ervaar ik ze...Nee, ik zie geen geesten in mijn huis
of dat soort dingen.
Neem nu het simpele als de verdeling van de energie in je huis!
Als je er open voor staat ervaar je ze...
Maar ik ga hier niet te diep op in...
Het is wel zo dat ik hierdoor vaak speciale ontmoetingen heb.
Ik ben nuchter en aards genoeg om die eerst een kans te geven.


Voordat ik er iets mee ga doen.


2 opmerkingen:

  1. Wat je ervaart daar hoef je niet in te geloven. Dat IS er gewoon. Maar je hebt altijd de keus je ermee te verbinden of het af te wijzen. Lijkt mij....maar ja het is niet allemaal goud wat er blinkt 😊

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 'Lijkt jou', inderdaad..vandaar dat ik ook echt stop met bloggen!

      Verwijderen

walterkas811@gmail.com