Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





vrijdag

Mijn nieuwe mobieltje maakt prachtig foto's!


Dit is nog een oude foto en...de nieuwe 'lay-out' is nog niet makkelijk...

 Tevens schijnen ze makkelijk naar mijn laptop te krijgen zijn!

Over anderhalf week trek ik Gouda in om samen met 'Gerrit' de steegjes te gaan fotograferen!

Dit keer dan met mijn...FOON, Ben benieuwd, het is weer de hoogste tijd

voor een nieuwe Gouda-reeks.

2 opmerkingen:

  1. O dat gaat helemaal goed komen. Zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn zo’n nieuwe mobiel die mooie foto’s maakt. Ik heb mijn ‘grote camera’ al jaren niet meer gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com