Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zaterdag

Op de vensterbank gebeurt van alles...





Soms vind ik alles mooi en zie overal schoonheid in...
Zal ik dit weekend bloggen?

Maar waarover zal ik nog bloggen...
Zijn we in een goedkope horrorfilm terecht gekomen!

Gelukkig blijf ik alles mooi vinden..
Neem nou die boeddha met die 2 vaasjes,,,
Als het licht er mee speelt vind ik ze extra mooi.

Het is nu 6:40 en dat op mijn 'vrije' dag?
De schemer schemert nog, dat geeft mij een veilig gevoel.
Straks weer even mijn bed in...maar dat voelt vaak niet zo lekker. Hoe ziet 'vrijheid' er eigenlijk uit?
Als je goed kijkt en 'voelt' bestaat de echte vrijheid niet eens...

Vrijheid is min of meer een persoonlijke keuze...
Wat beschouw jij als vrijheid of onvrijheid?

Eerst maar eens lezen wat ik als vrijheid omschreven heb.
Misschien word ik dat wijzer van mijn oude schrijfsels...
Ben benieuwd!


Vrijheid  (klik)


1 opmerking:

  1. Vrijheid is inderdaad een gevoel en als je ervoor kiest het te ervaren, een keuze. Lees bv Etty Hillesum.

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com