Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





donderdag

Waar je absoluut niet over schrijft!

  



Over mijn liesbreuk heb ik toen nog wel geschreven, het was ellendig en heel pijnlijk.

De operatie was best een ramp, iedereen had me verteld;

Ach, het is een fluitje van een cent!

Maar...wat een rampzalig bijverschijnsel was, is dat ik incontinent werd!

Volgens mij heb ik daar nooit over geschreven, want het is een ramp!

Al bijna 3 jaar loop ik rond met 'gevarendriehoekjes in mijn kruis...

En...het werkt vaak ook nog eens niet!

Ja,zoiets zet werkelijk je leven op z'n kop.

Eigenlijk belemmert het mij in alles wat ik doe.

3 opmerkingen:

  1. Ik zou je graag een hart onder de riem steken.
    Jammer dat daar toch ook nog een taboe op rust maar knap dat je erover schrijft.
    Die toestand kennen de meeste vrouwen soms al op veel jongere leeftijd. Maar leuk is anders, j. Ik herken het ook hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed dat je het taboe doorbreekt. En ja het is erg vervelend.

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com