Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





donderdag

Zoals het werkelijk is;


Nee, ik schrijf er niet over.
Het is geen blogbericht!


Heb ik er iets aan als bloggers weten dat het vaak niet goed met me gaat?
Het lachwekkende is dat ik nog wel sympathie voor mezelf kan voelen als ik teruglees.
Wat erg tegenwerkt is dat mijn foto's hier niet meer werken zoals ik gewend was.
Eerlijk gezegd was het vaak het fotograferen dat me bleef motiveren om verder te gaan met bloggen.
Ja, het is een optie,
af en toe een realistisch rotbericht plaatsen.







5 opmerkingen:

  1. soms kunnen we dat wel tussen de regels lezen Walter
    en als van je afschrijven een heel klein beetje helpt waarom niet
    t blijft een strijd, het leven, met z'n fysieke en mentale kwalen, en alles er rondom

    vreemd dat foto's plaatsen moeilijk gaat
    hopelijk kan je vinden waar het aan ligt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben er niet handig in als het mis gaat...maar ik ga m'n best doen.

      Verwijderen
  2. Hoop dat het foto probleem gauw opgelost kan worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben het met fotorandje eens. Gewoon lekker schrijven als je er zin in hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben het met fotorandje eens. Gewoon toch jezelf blijven en schrijven wat je wilt. We komen altijd weer op onze voetjes terecht toch!

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com