Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





maandag

Kleine Wallie als knuffelbeertje vertelt;

 ... over zijn droom ( dagmerrie)



Natuurlijk onder de deelstreep >>

Steeds vaker kan ik slecht slapen, want deze tijd doet veel te veel met me.

Vannacht sliep ik helemaal niet en was op zoek naar positieve berichten aangaande de waanzin van het nu....

En dat is gedeeltelijk gelukt... maar als zijnde alleen kan ik dat met niemand delen, laat staan bespreken!

Vanmorgen dook ik weer gelijk mijn bed in en droomde vreselijk symbolisch! Het was zoals ik mij tegenwoordig voel.


Het was een oud en onduidelijk huis, met van alles volgepropt!

Stond op het punt om te vertrekken en zag ineens dat er 2 mensen rondliepen... Ik leek dat niet erg te vinden en vroeg of zij misschien mijn buren waren.

De man was wat oud, maar zag er vriendelijk uit, grijze baard bril en pet op.

Om dit verslag niet te lang te maken... zag ik dat ik een oude deur in m'n hand hield.

Het gaf mij een vreemd gevoel van onvrijheid( een gevoel dat ik herken!)

Een droom kan rare sprongen maken; De eetkamer waar ik verplicht moest mee eten...

Maar eerst nog een korte scene die daaraan vooraf ging.

De kamer waar ik in gekeken had was erg vreemd.  Heel hoog plafond en er was een donker bloedrood gehang, met dito rozen als afbeelding.

Er stond een grote ouderwetse fauteuil die datzelfde decor had.

Het was er schemerig donker... als in een horrorfilm😟💀


Terug naar de eetkamer...

Het was er totaal veranderd, meer in de stijl van ouderwetse grootouders.

Ook hier was een duistere sfeer.... er lag zo'n pluche kleed op tafel. De dienstdoende medewerkster was degene die vanmiddag in het echt dienst heeft.

Mijn thee kreeg ik in een soort rietenmandjes waar gedroogde rozen op zaten

Er hing een enorme vijandige sfeer....

Ingekort; het was een bijzonder vijandige droom!

In het echt ervaar ik de buitenwereld steeds vaker als zodanig.



2 opmerkingen:

  1. Hopelijk drijft het gevoel van vijandigheid ook weer voorbij. Vergeet niet je eigen kracht.

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com