Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





dinsdag

Mijn laatste blogjes....





 Kan er niet meer omheen, ''t einde nadert!

Eigenlijk heb ik juist nu nog veel te vertellen...

B.v. hoe je naar het einde toe kunt leven, zonder drama of toestanden....


Natuurlijk ben ik van plan om minstens 100 te worden, dus ben ik nog vrij jong, 72.

Maar wat doen we dan nog hier eigenlijk?

Want ik heb niemand om nog voor te leven, mezelf misschien?

En.. m'n zoon (s).Alleen met de jongste heb ik nog contact

en met de oudste ben ik niet eens kwaad!

Hebben we dan toch meer aan dochters!


Had een heel ander soort bericht in m'n hoofd...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com