Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zondag

Dan maar even medicijnen...

Helaas nog even geen foto's.....

 Dus bij de dokter geweest....

Aardige man....hij geeft aan dat hij me begrijpt...

Pillen en geen operatie dus...

Oké, dat antibioticum had geholpen en van deze werd ik niet ziek!


Nu weer pillen en misschien een therapeut aan huis?

Weet je, ik combineer het dan maar... zelf denken en de raad van de dokter volgen.

Gek genoeg was hij het daar mee eens.....

Volgens mij meent hij het ook nog!




Tja, ik ga gewoon verder....


3 opmerkingen:

  1. Een geluk,geen operatie. Slik je ook por-biotica voor je darm-vriendjes? Sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed dit te lezen. Beterschap Walter

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede ervaring. Je verdient het na de eerdere slechte ervaringen.

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com