Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zaterdag

Alleen zijn als voordeel gebruiken?




 Ach, het vraagteken had niet eens gehoeven!

Want realiseer je eens wat je je leven lang verzameld hebt en doe er dan  iets mee.

Om te beginnen ... ik merkte dat ik dat allang deed, en nu ga ik er intenser mee werken.

Mijn blog als openbaar dagboek gebruiken...

Daar blijk ik veel aan te hebben, zelfs erg veel!


Ik lees tegenwoordig regelmatig mijn blogs even terug....

Nu ga ik eerst eens aan mijn rituelen beginnen.

Dat is niet eens nieuw voor me, maar door alles wat er de laatste jaren gebeurd is

ben ik 'mezelf' toch een beetje kwijt geraakt.


Anders tegen het alleen zijn aankijken dus;


Tot later 🙏😉

Op dit moment houd ik even een korte pauze tijdens mijn ritueel, drankje enzo  + fotootje 💔



Alleen zijn en in jezelf gekeerd?
Vandaag heb ik heel veel gedaan
en het liefst zou ik dat delen
in de hoop anderen te mogen inspireren.
Misschien dat ik hier morgen mee verder ga.
Het is nu alweer 21:00 uur.
Tijd om af te bouwen.


Slaap lekker!





4 opmerkingen:

walterkas811@gmail.com