Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





donderdag

Het lijkt zo cliché...Ieder nadeel heeft zijn voordeel.





Een bijna boeddhistisch verslag.
Gisteravond de eerste van een serie van 3, van Adriaan van Dis, afleveringen over het boeddhisme.
Buitengewoon interessant!

Maar nu over mijn hier en Nu.
Op de valreep van mijn verblijf op Slingedael kom ik ineens de meest prachtige mensen tegen!
Zou het dan toch te maken hebben met het feit, dat ik ondanks mijn enorme teleurstelling over mijn gedwongen verblijf hier, mij totaal bleef open stellen!
Alles werd tot een geschenk daardoor én... niet te vergeten;
Het kaf scheidde zich vanzelf van het koren....Is dat geen prachtig geschenk!

Misschien vraag je je af, wat heeft dit dan met boeddhisme te maken?
Voor mij alles!
Maar dat leg ik je graag later en met liefde volledig uit.


En om 21:15 begon van Dis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

walterkas811@gmail.com