Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





vrijdag

-Opkomen voor je medemens..(is egoÍstisch.)..



 Eigwnlijk is het vredelievend.

Want ook jijzelf bent je medemens!

Dat rare ego-begrip, stel dat je totaal ego-loos was.


Kan je dan ook nog aan de ander denken?

Maar hoe ga jij eigenlijk met dat ego om?

Vraag het gerust aan Trump of aan de Dalailama...

Of vraag het gewoon aan mij..

Dat mag gerust.



Want ik ben gek, gek op onmogelijke onderwerpen!





dinsdag

Wakker genoeg om verder te gaan.

Oftewel...

Dit blog komt later pas......




Ben weer een stap verder, via het schilderen!💪

Straks een foto erbij, 't staat nog te drogen 😐

zaterdag

Een blogje over mijn nieuwe werk...

 Heb al eens verteld dat wat ik nu doe een soort leerproces is...

Dus het werk dat ik hier toon is nog groeiende.





Geweldig, er is weinig bezoek....

 

Voor mij is het iets te warm nu...maar dat is heerlijk!

Had m'n gesprek weer gehad...met mijn beg. E.

Prima man, net als ik 😅




maandag

Wakker worden heeft vaak veel tijd nodig!

 


Soms vraag ik mij af...


 Nee, ik vraag mij allang niet meer af:

Wie ben ik eigenlijk?
Ben gewoon die ik ben, niet meer, niet minder..