Eigwnlijk is het vredelievend.
Want ook jijzelf bent je medemens!
Dat rare ego-begrip, stel dat je totaal ego-loos was.
Kan je dan ook nog aan de ander denken?
Maar hoe ga jij eigenlijk met dat ego om?
Vraag het gerust aan Trump of aan de Dalailama...
Of vraag het gewoon aan mij..
Dat mag gerust.
Want ik ben gek, gek op onmogelijke onderwerpen!
.jpg)
.jpg)






.jpg)


