Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





vrijdag

Dankzij Amy...




Ja, dankzij haar hang ik weer stomdronken over mijn toetsenbord...
O, ik vergat bijna... ik mag hier niet drinken!
En natuurlijk moet ik regelmatig mee eten...
Nu 4 x per week.
Ze koken trouwens heerlijk, dat wel.

Mijn wijn is bijna op...de verboden wijn!
Helaas is Amy hieraan overleden, weliswaar in
combinatie met drugs.
Drugs sloegen bij mij nooit aan...
Bij mijn broer wel, hij is slechts 64 geworden
en een vreselijke eenzame  dood gestorven...
Heb hem vaak getracht te helpen...pas nu weet ik
de enige die je echt kan helpen ben jezelf!
Een harde waarheid.
De waarheid van onze vrijheid.

En morgen is er weer ( g) een dag...
Dan doen we weer alsof er niets aan de hand is.
Hoe gaat het met je?
Goed hoor, altijd goed.

Warm is het wel...toch?



Mijn hemel, wat zou ik schrikken als je hierop reageert!


1 opmerking:

  1. Niet schrikken. Het leven is al moeilijk genoeg voor veel te veel mensen

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com