Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





vrijdag

Niet meer doen dan wat werkelijk noodzakelijk is.

 




Want op die manier ga ik voorlopig verder....

Dat gaat niet altijd vanzelf.

Vaak betekent het; Op tijd NEE zeggen.


Zo lijkt mijn laptop beter te werken

door veel tussentijd te nemen.

Maar dat kon vandaag toeval zijn.

'We' zien wel....

Vooral geduld is belangrijk in deze Tijd.

Een Tijd van extreme verandering.


Over affirmaties;


Gisteravond, in bed... ging ik affirmeren.

Een vorm van positief denken.

Ik bedacht mij; vanaf nu ben ik volkomen gezond.

Geen speciale problemen meer....


Een beetje het Louise Haye idee.

Boekje hebben in niet meer, net zoals

veel andere boeken die door

Slingedael verdwenen zijn....






4 opmerkingen:

  1. Dat voelt vast prettig om in te slapen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het slaapt zeker beter in en het wakker worden voelt dan minder zwaar.
      Vandaag is mijn bed helemaal weer in orde gemaakt.
      100% bestand tegen ongelukjes vanaf nu!

      Verwijderen
  2. Ja geduld/ Dat is overal en altijd heel belangrijk is mijn ervaring want zo geduldig ben ik niet van nature. En Walter is je laptop misschien erg vol en moet hij opgeschoond worden. Dat wil ook nog wel eens helpen als hij traag werkt.

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com