Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zaterdag

Anders dokteren?

 


Nu eerst even de storm trotseren, daarna verder bloggen over dit onderwerp!


Net weer  thuis, toetsie op schoot, pal voor mijn giga beeldscherm!

Wat een luxe en wat een gemak....


Zojuist weer mijn gezondheid in huis gehaald. Een wonder dat ik het overleefd heb, een levensgevaarlijke storm met dito 'windhoeken' onderweg.. Hoef er gelukkig nu niet meer uit.🙌


Dan toch nog maar even over 'Anders dokteren'?

Lekker groot leest een stuk makkelijker;

Laat ik beginnen met mijn huidige arts, hij staat  op zich open voor het 'andere', maar dat moeten we zelf ontdekken.  Prima eigenlijk 👍


Met die bekkenbodem therapie kwam hij misschien wat laat, maar hij vond het achteraf beter dan prostaatpillen..., mijn therapeute vond dat gelijk al. Die anti-plaspillen vond ze geen oplossing!

De oefeningen werken prima, maar zijn erg vermoeiend; Ik heb het ervoor over 👌

Wel vaak erge spierpijn... maar dat zal zeker wennen.


Een alternatieve versterking is; De voeding!

Al een tijdje elke ochtend een banaan en een avocado. Citroen, gember en cranberry sap.


En wat me vooral goed doet is Anders naar het leven kijken!


Ja, de nieuwe tijd heeft daar alles mee te maken.



En natuurlijk wens ik iedereen een zeer prettig weekend!

















7 opmerkingen:

  1. Er is zoveel uit de natuur met genezende invloed.Jammer,dat we het als kind niet geleerd hebben.(tenzij je een wijze oma had).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De nieuwe tijd..? De nieuwe JIJ Het is maar net hoe je het bekijkt 😎🤣

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben niet zo ego als het misschien soms lijkt...Houd het daarom liever op de Nieuwe tijd!

      Verwijderen
  3. Misschien is er niets mis met een beetje ego.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ontdek dat ik heel wat blogjes heb gemist. Snap niet goed hoe het kan. Voordeel, het geeft me nu plezier ze te lezen. Voeding, het spreekt mij ook erg aan. Dat ontbijt van jou, morgen doe ik boodschappen, ga ik ook eens doen.

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com