Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





donderdag

Het is maar waar je in gelooft....

 




Hoop, geloof en liefde...

Laten we dat maar eens nieuwe kracht geven!


De hoop vind ik soms een zwak streefpunt.

Je maakt jezelf er zo afhankelijk door...

Maar als bodem kan het je helpen.


En dan is er het geloof, maar een geloof heeft ons ook tot slaaf gemaakt!

Laten we dat soort geloof maar eens los

en het omzetten naar een geloof in onszelf!

De liefde is altijd al een must geweest... concentreer je daar maar op.

De liefde als een houden van.

Hou van het leven,

hou van je medemens.

Hou van alles wat je ervaart.


Maar vooral ook; hou van jezelf, meer dan ooit.

En ook op een andere manier die niemand of niets uitsluit.

💗






5 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. dank je, Izerina! Het is dan ook vanuit mijn art geschreven... :-)

      Verwijderen
    2. ook vanuit mijn Art, maar bedoel natuurlijk mijn hart!

      Verwijderen
  2. Apart. Met hoop heb ik ook niet zoveel. Leren omgaan met wat is en dan stiekem sluipt die hoop er toch wel in. 😂

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt helemaal zonder hoop...dan lijkt het leven soms zinloos, dus....
      Aan iets werken geeft mij meer kracht, dat wel

      Verwijderen

walterkas811@gmail.com