Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





zondag

Durf ik op een blog te 'dagboeken ? '

Ja,dat zou kunnen en ga ik dan ook doen!๐Ÿ˜Ž

 
Zelf heb ik onderstaande stukje dus NIET geschreven!



Maar de werkelijkheid geef ik de kleur van onbekendheid.
De kleur van de fantasie, van het onherkenbare...
Waarom? Omdat ik me hier nog steeds niet veilig voel;

Vandaag heb ik leuke dingen gedaan, een vintage stoeltje beschilderd.
Althans, het kreeg een 'vintage' uitstraling. En zo bleek ik in staat van een nieuw stoeltje ouwe troep te maken! Erg in de mode hoor!
In de middag hadden we bloemsierkunst en als enige malloot doe ik aan Ikebana! 
Het werd enthousiast ontvangen ( maar niet in eerste instantie).
Deze dag maakten we in 'vrije opdracht' een paasstukje.
De leidster kwam er later een mooie foto van brengen.
Het plaatsen laat nog even op zich wachten...
O ja, s'avonds was er een koor, zo vals dat ik na 5 minuten al 'nodig moest plassen'.

( In werkelijkheid gaat dit over een Sinterklaas feest en een kerstreceptie, en dat allemaal in mijn Garden of Fantasy...๐Ÿ˜…

My garden of fantasy.


2 opmerkingen:

  1. je persoonlijke schrijfsels en fantasie vindt ik veel beter, blijf jezelf!
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar Lutje..het is en blijft altijd een persoonlijk schrijfsel! Net zo 'levendig' als mijn manier van schilderen! @@@

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com