Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





dinsdag

Mijn laatste blog.

 Geen theatraal gedoe over afscheid, enzo

Ik stop ermee.... om persoonlijke redenen.

Mijn   docu deed me dit besluiten en los daarvan;

Het gaat niet goed met me!

Zolang ik nog kan fotograferen zullen de foto's erop komen...





Iedereen bedankt!



4 opmerkingen:

  1. Dat meen je toch niet. Ik vond juist dat je weer zo mooi op dreef was en fijne dingen plaatste.
    Hè get, zulke docu s kan je ook beter maar niet kijken denk ik. Ik had ook geen zin ernaar te kijken. Misschien moet je even de tijd nemen het te laten zakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer Walter. Deed je een beetje alsof? Gelukkig zie ik af en toe je mooie foto's nog. Stertke voor wat is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb geen idee over welke docu je het hebt. Maar ik begrijp heel goed hoe naar je kunt worden van dingen die tot je komen via media. Het advies van Elly moet ik mezelf ook meer geven, NIET kijken..... Ik hoop dat je blijft bloggen. Je uiten kan helpen. En je hebt een aantal goede blogvrienden. Sterkte Walter.

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com