Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





donderdag

Even wat andere plaatjes... eronder nog wat tekst

 Noem deze maar; De Witte Stilte



Iedereen die ik volg lees ik ook daadwerkelijk,
eerlijk gezegd weet ik niet altijd te reageren...





Deze keer wist ik niet op Elly te reageren 
Toch raakt juist haar schrijven mij vaak







Het raakt mij vaak omdat ik er veel in herken.
Maar zoals je weet; iedereen is anders










Maar op een bepaald moment hebben we allen iets gemeen.
Namelijk het ouder worden.
Geen makkelijk onderwerp...



\





Maar de tulpen zijn prachtig!



























Tja, ik kijk even omhoog naar mijn familie die bij de kringloop terecht is gekomen...


In ouder worden had ik ineens geen zin meer... 











3 opmerkingen:

  1. Je foto's zijn net een beetje zonneschijn op deze bewolkte ochtend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto 's en ik dacht bij die beertjes. Wat leuk! Heb je die allemaal nog? Naar nee dus..
    ja ik weet dat je 'me leest' daarvoor dank 🙏 en het is helemaal geen probleem als je niet reageert. Maar natuurlijk vind ik het wel leuk. Ik kijk en lees gewoon als het me uitkomt. Soms vaak en soms heel weinig. Zo wispelturig ben ik gewoon. En dat mag allemaal van mezelf en dat geld dus ook voor anderen wat mij betreft

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com