Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





dinsdag

Over het gewone leven.

Het gewone leven?

Daar kan ik kort over zijn;
Het gewone leven is drastisch veranderd
en voor mij zal dat zo voortgaan.

Maar voorlopig stop ik even met het delen van mijn ideeën daarover.
Dat komt vanzelf als  de tijd er rijp voor is...

Oké, mijn vakantie geld is 'binnen', nog niet bij mij maar bij mijn geldbeheer.
Dus moet ik aanvragen of ze het op mijn leefgeld rekening willen storten.
Ach, voor mij is het gewone leven allang voorbij!


Heb genoeg om dit tot een echt bericht te maken, maar het is zonnig en ik ga weer even de 'verboden' tuin in.
Tot straks!


En natuurlijk ben ik er dit keer weggestuurd.
Het goede nieuws is; ik ga daar niet over schrijven!
Later, totdat mijn  verontwaardiging gezakt is.
In het kort...
Die mij wegstuurde begon zich te excuseren dat zij nou eenmaal moest...
Het is daadwerkelijk een gevaarlijke tijd!
Zeg maar gerust een 'mentali-tijd...

Dan ga ik het nu maar afronden, want anders....!


En om mijn lezers niet te besmetten, heb ik het volgende gebruikt;
(Ben niet op de Dam geweest en niet op een terrasje gezeten)

😷
Vind die mondkapjes echt te duur
en met mijn astma krijg ik het er stervensbenauwd door!


1 opmerking:

  1. t is een raar leven geworden, waar we nu allemaal moeten op letten, t is aanpassen
    dat kan ik begrijpen, met astma zo'n mondmasker, k vind het ook heel warm
    gelukkig moeten we het niet constant dragen hé

    BeantwoordenVerwijderen

walterkas811@gmail.com