Niets bijdragen, behalve hetgeen er staat.


( Verdere eventuele info over dit weblog, helemaal onderaan de startpagina. Tevens vind je er blogs die ik volg en indien je deze blog wilt volgen, de volglijst.) En nu maar hopen dat er bezoekers zijn die dit lezen...
Een blog dat gaat over de invoelbare spiritualiteit en hoe men vanuit het holisme de dingen tegemoet kan treden.Verder is dit blog gericht op een boeddhistische levenshouding.





dinsdag

Veilg schrijven in de nacht.




Eerst was ik er niet zo gek op,..Modereren!
Nu vind ik het wel prettig.
Spijkerbed en Werkwijze lenen zich daar goed voor, want de meningen van anderen zijn vaak zeer interessant.
Zoals het wel of niet serieus nemen van je eigen blog.
Teruglezen blijken er maar weinig te doen, want waarom zou je?
Leren van je eigen blog, daar hebben niet zoveel bloggers behoefte aan.
Mijn interesse in vluchtige blogs begint ook wat af te nemen...zo ben ik de te lezen blogs gaan scheiden. Sommige zet ik bij Spijkerbed, andere bij Werkwijze.
Dat heeft mij toch weer gemotiveerd tot bewust bloggen.
Of dat aanslaat?
Dit keer kan ik met een gerust geweten zeggen; Dat maakt me steeds minder uit!
Het experiment met dat Proefblog heeft mij veel opgeleverd.

Toch blijf ik elke blogger serieus nemen, zelfs als je merkt dat ze dat zelf blijkbaar niet doen!
Tegenwoordig stort ik mij weer even op Alan Watts...ik kende hem al heel lang.
Via een toenmalige zeer goede vriend die getrouwd is en toen een soort spirituele praktijk
had opgezet.
We zijn elkaar totaal uit het oog verloren... dat kan nou eenmaal gebeuren.
Schrijven in de nacht, zomaar over wat er in je opkomt.

1 opmerking:

walterkas811@gmail.com